Dagens inköp.

Köpt en diktafon idag, för att ha lite hjälp i allt pluggande efter föreläsningar, det är toppen! På hemsidan står "upp till 35 timmars inspelningstid" det lät precis som vad jag behövde, till min stora besvikse är det, förutsatt att man använder sig av den sämsta av de fyra kvallitéer som finns i menyn och vid detta val brusar och skakar hela inspelningen, men det lät ju bra? Diktafonen i sig verkar toppen, om man somsagt använder sig av en bättre kvallité på inspelningen. Synd bara att det nu var så, då allt är digitalt och några gammeldagsa band inte längre finns kan man ju inte spara mer än vad som finns i minnet. Nåja, 11timmar blev de då - lite besviken somsagt men jag hoppas det kan hjälpa mig ändå.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hhihi okej :) Jag funderar på att gå KY-utbildning, som Behandlingsassistent :) Den är 4 terminer :)

2008-02-17 @ 19:15:09
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0