Grupparbete

Föresläsningarna började klockan åtta imorse, tolv var det över och vi satte oss för att göra grupparbetet klart. Nu är klockan tjugo över åtta, arbetet är inte alls klart och jag har precis kommit från skolan. Det är svårt såntdär med att försöka bestämma hur man ska formulera sig etc. när man är många. Inlämning på torsdag, blir heldag imorgon också. Tisdag redovisning och nästa torsdag tenta. Ahh!

Efter helgens Ikeatripp ska jag nu visa en av mina fina möbler och min blomma jag satt samman, med risk om skillda åsikter - men sånt behöver vi. Dessutom kommer en bild på bland det bästa just nu.

  

Har så gott som bestämt att vi åker tíll fjällen vecka nio.
Omåttligt som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in tävlingen på vår blogg :)
Ha en bra kvälL!

2008-02-12 @ 20:23:14
Postat av: Jonna

ha en bra kväll!

2008-02-12 @ 20:26:11
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Linda

Kul med fjällen

2008-02-12 @ 20:28:03
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0