INSPIRATION

Vaknade vid halv tio idag, sovmorgon. Än mer förkyld idag, stoppade i mig en alvedon och plockade fram skolböckerna, det är guldläge till sånt när Jonas fortfarande sover. Däremot har jag ännu inte öppnat böckerna, hamnade i blogg.se - senaste bloggar... rätt intressant att se hur andra skriver och laddar upp bilder. Blev lite inspirerad. Dedär med bilder kan göra en blogg väldgt intressant så här framöver ska jag tänka över om jag har några intressanta bilder att ladda upp i samband med nästa bloggande. Utmaning!

Nu, dags att öppna böckerna innan Jonas vaknar, så mycket svårare att koncentrera sig då, däremot är vädret mulet och därmed inte alls lika mysigt att promenera i. Synd, men mer tid åt böckerna!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad ska du plugga? :)

2008-02-16 @ 10:24:31
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0