långdragen FÖRKYLDNING

Hur gör man för att bli kvitt en riktigt långdragen förkylning, äter frukt i mängdet, omega3, kanjang, krom, ipren, nässpray och naturläkemedel för bihålorna - men det hjälper inte. Vad ska jag göra? På onsdag finns det ingen återvändo, jag ska vara frisk. Jag ska kunna njuta av tiden i fjällen fullt ut och det är svårt om jag inte är frisk, kan absolut inte riskera att vara sjuk när jag kommer hem igen.

Bokrea inatt, funderar på att åka dit, beror helt på om Jonas vill somna - vore kul att se vad som erbjuds. Köpte lite kurslitteratur idag och jag vill inte ens tänka på vad två futtiga böcker kostade mig, dryga 700kr, det var den månadens studiebidrag!

Har ni föresten sett reklamen om människorna som lever i smuts? Det är fruktansvärt, jag förstår verkligen inte hur människor kan leva så? ...och jag som tappar bort saker här hemma, undrar hur dom bär sig åt för att hålla reda på saker och ting. Jag är glad att jag inte är hemma och har möjlighet att se det men för er andra, kolla på fyran på onsdag så kan ni återberätta.

Vi hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herrejisses vad du stoppar i dig mycket konstiga saker... Kanske är därför du är sjuk ;-) :-)
Och jag som knappt vill ta en alvedon... Kanske får gå på huskurskurs hos dig :-) Ska hålla tummarna att du är frisk på onsdag!
Kram H

2008-02-25 @ 22:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0