och jag som hade längtat

Förkylningen har här nu på riktigt tagit fart, halsen svider och gör ont, öronen knastrar och huvudet är tungt. Pappa och Daniel ska ju köra rally idag och jag som skulle vara där och heja fram dom, så blev det inte. Efter jag har många viktiga dagar i skolan i veckan kan jag bara inte vara sjuk och jag övervägde därför att sitta hemma och plugga, därmed inte riskera att bli mer sjuk - det vore katastrof om jag inte han friskna till innan tisdag. Vil iaf. med dethär sända en tanke till far och bror och önska dem all lycka idag i skolskenet.

...och hörrni, jag skaa vinna dendär autionen på tradera!

Kommentarer
Postat av: Mia

hehe okej :) Är det högt studietempo/svårt? :/

2008-02-17 @ 10:39:23
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0