temperament

Det stör mig, det kan nästan driva mig till vansinne men människor som planerar, än värre de som planerar men inte kan hålla varken löften eller tider. Vad som dessutom nästan kan orsaka jordskrev är när jag inte fått äta och idag kom allt samtidigt. Väl hemma med mat i magen har jag börjat lugna ner mig. Föresläsningar hela dagen och därefter en del papper som skulle fyllas i. Klassen ska vara något slags forskningsprojekt tillsammans med en polisklass, en sjuksköterskelass och en klass med läkare. Under 13 år ska vi följas i utbildning och arbete. Låter spännande, mest intressant av allt är att en individuell undersökning kommer att göras, för var och ens skull. Där ska vi kunna se hur vi utvecklats och formas av utbildningen och yrket i sig. Jag ska inte säga att jag till punkt och prickar vet riktigt vad det är jag gått med på men, det lät riktigt intressant där för stunden.

Hittat en en slags "översättningspenna" som ska hjälpa mig genom mina studier, jag tror vi kommer vara som klippt och skurna för varandra till skillnad från mig och det engelska språket. 

Kommentarer
Postat av: Sofia, jkpg

Hej!
Läser ni kurser på engelska??

2008-02-12 @ 18:31:27
Postat av: Anonym

Lät spännande med forskningsprojektet! Och så håller jag tummarna att pennan funkar bra :-)
Kram H

2008-02-12 @ 20:15:48
Postat av: Frida

vad är jordskrev? ;)

2008-02-17 @ 15:43:03
URL: http://frilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0