Nära nu!

Ja, jag fortsätter räkna ner. Nu har jag tre dagar kvar på jobbet innan det börjas. Blev erbjuden en tripp till Kittelfjäll nästa helg, dock var jag tvungen att tacka nej pga. insparken, känns tråkigt och onödigt att missa. Kändes somsagt väldigt tråkigt då jag verkligen hade velat åka till fjälls.

Nu har ett jobb faktiskt dykt upp, även om det inte är ritkigt så perfekt som vi hade hoppats har Jonas troligtvis fått ett jobb från mars och fram emot augusti, september. Hinner han avklara lastbilskörkortet som redan är påbörjat kommer han att börja köra glass åt GB Glass här i stan. (Funderar på vem som kommenterade mitt förra inlägg och undrade om detta, svårt att veta vem jag ska hälsa från) Påminner alla om hur glad jag blir över era kommentarer och hur kul det är att se att ni faktiskt tar er tid att läsa, men glöm inte att skriva vem ni är.

Det är konstigt dehär med jobbet, jag har bara några futtiga dagar kvar. Ändå känns det som om det är en evighet, man kan ju tycka att det borde gå lätt då det faktiskt är så otroligt nära mållinjen, men det går såå långsamt. Jag kan bara inte sluta längta till måndag....

Åh, jag längtar, jag längtar, jag längtar - hoppas bara att det här är det rätta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jag *viftar* /Helena

2008-01-17 @ 08:05:43
Postat av: Sofia, jkpg

Hej Hanna!

Jo det var lite dumt att nämna knäskadan, men jag ringde faktiskt nästa dag och sa att den inte är något problem, och hon sa då att hon inte skulle sålla bort mig pga av den..

Men Hanna, du är varmt välkommen att hälsa på! Jag bor i en stor lägenhet nu, så det finns plats om du skulle vilja det! :)

Spännande med skolstart för dig! Skönt att det blev i Umeå, insparksvecka för fullt nu eller?

Kramar Sofia

2008-01-21 @ 13:48:23
URL: http://www.soffilainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0