Skolning.

Konstigt att man plötsligt inte jobbar, det är o andra sidan väldigt skönt. Det är otroligt mycket att läsa och göra i skolan och det är absolut inte utan att jag stressas av det. Dock är känslan så otroligt skön att slippa vakna och känna ångesten för att gå till jobbet. En dag kanske jag står där, utbildad och redo för vad jag faktiskt vill göra.

Imorgon däremot, har jag självstudiedag - välbehövt. Svårt med all litteratur som jag bör gå igenom, hur gallrar man? Nåja, dedär kommer man säkert på. Ett kort inlägg blev det ikväll, men det kommer mera. Imorgonkväll blir det kanske Vindeln och buberget alternativt en date med Frida, en vän från gymnasiet.

Nu lockar sängen, jag ska dra för alla fönster och sova till långt in på förmiddagen imorgon för att orka ta mig igenom ett antal böcker under dagen varvat med att slutföra tapetseringen här hemma!!

Mao. på hemmaplan imorgon, fatta luren eller sväng förbi en liten stund.
Glad kommer jag att bli, en liten brejk behöver man alltid.


Kommentarer
Postat av: mafalda

Du har blivit utmanad!
Besök min blogg och se vad det går ut på!
Kram

2008-01-31 @ 17:35:55
URL: http://mafalda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0