Stockholm och semester.

Så var det äntligen semester, sitter i nu i Stockholm efter en helg på Väddö med sol och riktigt sommarvärme. Jonas jobbar i veckan så det blev inte längre stund på landet än så. Anlände med stora förväntingar att få träffa alla vänner men till min besvikelse var tre av de bästa utomlnads, Barcelona, Kreta och Turkiet, trist. Med halfattig budget får man göra det bästa man kan, nu är det nog färdig gått på stan iaf. har handlat väldigt sparsamt då ekonomin absolut inte tillåtit annat och nu får det nog bli en filt och en strand resterande del av veckan. Imorgon kväll ska jag äta middag hos Anja och på torsdag ska jag träffa Sara, ser vekligen fram emot att träffa lite vänner.

Tillsist täntke jag bjuda på några bilder från helgen.
Tänk att sommarvärmen kom så lämpligt precis då min semester börjat. Bara att hålla tummarna nu för en bra fortsättning på detta...

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0