Kreta!

Nu är tentorna över, arbetena inlämnade och med det har sommaren kommit.

Svenska sommaren är för tillfället helt underbar och lyser med sin närvaro, kom till Stockholm idag på morgonen och lämnar landet imorgon 07.05, Grekland! Har hunnit mycket idag, både bli av med mitt bagage och få de tillbaka, växlat pengar, bokat resa. En riktigt skön dag.

Hoppas vädret håller i sig för er här hemma, själv är jag åter igen på fredag den 13e.... fredag den 13e?? Hade jag inte reflekterat över förrän nu. Hålla tummarna att allt går bra, jag har trots allt mycket värdefullt här hemma!

Önskar er  alla en trevlig vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny blogg. kolla in den!



haru kommit hem nu? komma förbi i huset någonting i veckan? är hemma i veckan. sjuksrkiven. krockade ju igår. :(

2008-06-29 @ 19:05:23
URL: http://tallkronan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0