148

Sitter i sängen och läser lite bla. i barnkonventionen inför imorgon. Är helt förvirrad och förstår inte alls vad uppgiften går ut på, har läst den minst fem gånger men förstår fortfrande inte. Är jag trött eller är det någon som försöker förklara för mig att jag gett mig ut på för djupt vatten? Här brevid mig ligger en för dagen väldigt ynklig Jonas Frank och sussar med nästan 39 graders feber, men envis som han är har han tänkt jobba imorgon, helg sedan att vila upp sig.

Nu börjar det vara dags att själv lägga undan texter och datorer för att ta igen sig och kanske uppta allt detta imorgon bitti innan skolan istället, dehär leder ju tyvärr inte så långt ikväll. Varit och svettats på springbandet ikväll - det känns riktigt, riktigt bra. Mer av det!

Avslutar med att bjuda på en bild av vår till vardags väldigt avslappnade katt....

image55 image56

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söt,
nu har jag också hittat dig,
kram på dig!

2008-04-03 @ 22:10:23
URL: http://ojbrandt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0