1, 2, 3.

Efter överenskommelse med Jonas;
Samma frågor med andra svar finns på hans blogg.

Brukar du komma i tid: Ja.
Vad hade du i din mun senast: Banan.
När mår du bra: När skola inte stressar mig och när jobbet inte ringer.
När blev du fotad senast: Oj, det minns jag inte.
Hur känner du dig nu: Ont i nacken efter en dag på jobbet.
Kan du laga mat: Ja, det tror jag mig kunna.
Vad pluggar du: Just nu kriminologi.
Vad tycker du om fötter: Nog finns det trevligare saker.
Är du smart: Inte alls, men vill man så fixat man det mesta.
Är du aktiv i skolan: Jag gör mitt bästa.
Vad saknar du: Solen och Jonas.
När och varför grät du senast: I telefon.
Var det pinsamt att svara på det: Inte alls.
Hade du en bra kväll igår: Tjejkväll, hur kan det sluta om inte bra?
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk.
Är du nöjd med ditt liv: Allitid kan saker och  ting vara bättre.
Vad vill du jobba som: Så specifik kan jag inte vara, men socionom tänkte jag bli!
Har du tråkigt just nu: Jag har precis funnit lugnet efter flyttstädningen.
Vad gör livet värt att leva: Familjen & Jontejon.
Vad i livet ångrar du: Dedu.
Är du musikalisk: Inte ett jota...
Vad lyssnar du på för musik: Joushua Radin.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej.
Är du bortskämd: Nej!
Är du trött: Ja.
Vad gör du imorgon: Tentapluggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0