Ba bulla!

Ikväll har jag baara sett på tv och slöat efter en lång intensiv dag. Vaknade och åkte till tandläkaren, om det finns något värre ställe att gå till vore det spännande att veta var det skulle vara, men det gick bra, ska tyvärr men inte helt oväntat tillbaka och laga i slutet av juni. Därefter till hyresvärden för att skriva på nyckelkvitensen och stan, uträttade några ärenden, hem och plugga, plugga, plugga innan jag bakade en sats kanelbullar och åt middag! Nöjd med dagen, nu väntar en lång dag i skolan imorgon. Fick veta att jag ska jobba i helgen, vilket jag till en början blev väldigt irriterad över att jag inte blivit informerad om, det övergick dock i något gott då jag insåg att pengar verkligen är efterlängtade - det råder ett minimalt flöde av resurser just nu.

Delar med mig av god hembakt bulle ikväll.
För alla mina vänner som är sällskapssjuka vet ni var både jag och bullarna bor!

image60

Fin va?


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fina bullar du gjort!

2008-05-21 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0