Burr.

Sitter här på skolan och skriver ett arbete om identitesskapande. Det går inte riktigt som jag vill, åkte hit då jag tänkte att det skulle vara lugnt och tyst, vilket det brukar vara i läsesalarna - men inte idag. Det borras i taket och nu kan jag bara inte koncentrera mig mera.

Igår fick jag med mig lite lådor till Mariehem då Erika och Henrik hjälpte mig, pappa ska köra mig, mina sista saker och möblerna imorgon, känns väldigt konstigt men, det är nog en vanesak. I Helgen är det jobbet som gäller, usch - jag har blivit så otroligt bekväm av att plugga, nog har jag saker att göra men jag kan planera heelt själv när jag tänker lsäa mina böcker. Lite tyngre att man måste leva på lån, det skrämmer mig lite.

För er som inte håller till i Umeå kan jag berätta att jag vill ha sommar nu, antar att ni andra förstår mig. Det är svinkallt här, i förmiddags cyklade jag till skolan med lager på lager + jackan och mössan, till min besvikelse hade jag packat ner vantarna, dom hade kommit väl till pass! Det sägs ju att om sommaren inte kommer så tidigt så blir den finare framöver, så vi får väl vänta och se. Har hört att det är shortsväder i Stockholm, till er säger jag bara, någon rättvisa får det väl vara! På med jeansen igen!

Nej, nu ska jag packa ihop mina saker och gå på föreläsning innan dagen avslutas klockan 17 och skönt ska det bli att komma hem och ha gjort bort näästan hela arbetet. Så, till er önskar jag bara en skön dag!

Kommentarer
Postat av: annelie

precis, så är det. alltså, jag är albins annelie. och martina är min goda vän. hon tjatade ju till sig nya tapeter till den lägenheten. thank god for that, känns det lite som. det blev ett lyft! trivs du där?

2008-05-15 @ 16:24:29
URL: http://annelufs.blogg.se
Postat av: Jonas

Hörru du du. Du ska inte vara kaxig att du bloggar varje dag när det inte håller mer än tre fyra dagar ;)

2008-05-17 @ 18:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0