Mosig måndag.

Yes, så var även seminariet överstökat och det gick faktiskt riktigt lätt, ju mer man får lägga bakom sig desto närmare kommer sommaren. Var heldag idag, slutade inte förrän fem. Morgonen skulle börja med att packa flyttlådor klockan åtta men övervägde att somna om en timma ( ...de du Helena ) Under lunchen åkte jag en vända till stan, men då de blev svårare än jag planerat att inte spendera pengar såg jag till att snabbt vända därifrån.

Kvällen blev inte mycket av, kände för en riktigt såsarkväll så nu var ju den förbrukade för den här veckan !
Nåja, kväll nu - sov gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååå vad avis jag blir på dina sovmorgnar och såsarkvällar....
Kan vi inte såsa tillsammans någon kväll??? Framför en film och en stoooor skål med godis! Kanske nästa helg?(abstinensen gör sig påmind... typ 12 godisfria dagar nu)
Kram H

2008-05-12 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0