På tapeten.

Då var det onsdag, har fått en rivstart på veckan. Helena hälsade på tillsammans med barnen och nattade över i måndags, rull rulle vill jag lova, men det är så otroligt mysigt att få umgås sådär intensivt en stund. Uppskattade verkligen att ni tittade förbi. Mitt i allt dök ytterligare två systrar upp och plötsligt var det vara en lillebror som saknades för en riktigt syskonkväll, åh så härligt att vara tillsammans.

I skolan har det varit mycket på sistone, läser och läser och läser men det räcker inte och ändå ligger man efter, på något vis är det nog ganska bra att vinterkylan kom tillbaka, kanske får mig att bli något mer handlingskraftig. Hur som helst blev det en ritkigt pysselkväll ikväll. Det är så otroligt skönt och man kan slappna av och tänka på något helt annat. Har snart slutfört min andra pärlplatta i serien som kommer, måste vara världens bästa sätt att slappna av på.

På fredag hämtar jag nycklarna till lägenheten, lite skräckblandadat dedär, att lämna världens bästa hem är heller inte kul, men trots allt blir det lite närmare både till jobb och skola. På lördag åker jag, far och bror till stugan för att göra vår - ska bli en mysig dag! Nu ska kasta mig isäng för att orka vara engagerad under morgondagens föreläsning.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej
har lite tävlingar på bloggen
hoppas du vill delta ;:)
kram!

2008-05-07 @ 23:03:24
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: hannistyle

godnatt och sov så gott =)

2008-05-07 @ 23:04:04
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Frida

Bror kanske måste fixa programmet till mig med, blir lite sugen :)

2008-05-07 @ 23:08:29
URL: http://frilin.blogg.se
Postat av: Dea

Va fina dom var! här nere i Stockholm är allt bra, hoppas du har det kanon i Umeå också! mamma hälsar!

2008-05-09 @ 10:18:59
URL: http://amaxim.webblogg.se
Postat av: Anonym

Vilka fina grejor du gjort! Vad pysslig du är :-)/H

2008-05-09 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0