Resumé.

En liten resumé av några dagar kommer här. Det har varit en arbetarhelg, allt för att den kommande semestern ska på något knapert vis till sist gå ihop...

I onsdags(?) var Frida här, vi tog en sväng på stan, åt en mjukglass och gick sedan hem till mig, dösnackade och hade trevligt. Hon som har köpt hus och allt, jag ligger visst snäppet efter där. Tack och lov!

Torsdaen var planerad med Carro och Therese, tyvärr sköljer skolan över mig och jag var tvungen att ställa in för att sitta hemma och läsa, usch säger jag bara.

Igår var Erika och Linda här, vi hade en riktigt mysig kväll, åt middag, därefter gino och tittade på melodifestivalen tillsammans. En riktigt tjejkväll.

Ikväll efter jobbet fick jag låna Frida och Tommys bil och har kört saker i skytteltrahohofik mellan Tomtebo och Mariehem, nu är jag less, men det är inte mycket kvar att göra så jag hoppas på att få det gjort nu så snart som möjligt så slipper jag tänka mer på det. Så var det dags för lite skolarbete, ska på utv-samtal på fredag, nervös som jag är, ska slipa lite på arbetet tills dess, sedan hoppa isäng för att orka tentaplugga imorgon. Jag ska kunna vartenda ord till dendär tentan, sen ska jag lämna Umeå för Jonas, Stockholm och förhoppningsvis utlandet! Ahh!

     

Linda & Erika... och ginon förståss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmm, det såg smarrigt ut!
Du har haft några intensiva, men trevliga dagar hör jag... förrutom pluggandet då! Det kommer gå jättebra på tentan!
Kram från stora H :-)

2008-05-25 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0