Segsöndag.

Sitter här med en seminariuppgift som måste slutföras inför morgondagen. Luddiga instruktioner och svårt att förstå precist vad som förväntas, nu fattas bara slutklämmen iaf. Dagen har bestått i att gå ensam på loppis, då alla andra till min besvikelse var upptagna idag, visserligen hade jag det ganska skönt. Farmor fyller år idag så jag pratade en stund med henne, därefter inte mycket. Precis ätit en kroppkaka och så var då även middagen bortgjord. Nu är problemet bara ett,  är så fruktansvärt sugen på godis och en film - lite trött är jag också, bäst att slutföra arbetet först, att tro så mycket på sig själv att jag skulle pausa filmen och lägga godiset åt sidan senare, känns inte aktuellt.

Så, ett sista ryck nudå!

(Helena, Frida & Jonas - vad säger ni om dehär då? Ett inlägg, tre dagar på raken...)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Två inlägg idag ;)

2008-05-11 @ 21:07:37
URL: http://www.jonasfrank.com
Postat av: Anonym

Kul att du är aktiv igen :-) Godis lät gott... Kan du t'nka dig att jag inte ens luktat på en godis eller ostkrok på 11 dagar nu!!!!?????
Kan vi förresten inte planera en att du kommer ht snart igen? Vore sååå trevligt :-)
Kram H

2008-05-11 @ 23:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0