Slut på ännu en helg.

En lång helg var så över. Har kommit hyffsat till rätta i nya lyan även om jag övervägde att sova hos syrran för att få känna mig lite mer hemma i helgen. I lördags jobbade jag åt en catering här i stan innan jag fortsatte på willys och gjorde eftermiddagen där, grillade med Frida & Tommy och kom slutligen hem. Somnade som en stock och vaknade sent på förmiddagen idag. Tack vare de persiener som finns här kanske? Har aldrig haft sådana sedan jag bodde hemma och jag tyvcktes ha glömt hur bra det var!

Så, imorgon hade jag hoppats på att få träffa morfar - får se hur det blir med den saken, har alldeles för mycket i skolan som måste få gå före. Nu ska jag sätta mig i soffan och se på ett program om livet efter i Knutby. Önskar er alla en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, skönt att jobbhelgen är över, det gjorde vi bra! :P Vart har du flyttat? Kram

2008-05-18 @ 23:03:28
URL: http://fischan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0