Fredag och snart helg.

Men vad är helgen värd om man är sjuk?

Sjukdomen har nu övergått från magen till huvudet. Den gör mig nästan galen, jag blir så otroligt rastölös men idag ska jag försöka plocka undan lite och sedan se på lite film. Imorgon ska jag jobba, och jag SKA verkligen jobba. Jag behöver varenda krona som jobbet kan tänkas dra in och har verkligen inte råd att vara sjuk.

Helst skulle jag vilja gå o köpa en systemkamera, men vem har råd med sånt som student? Det är bara att glömma. Nästa termin finns en möjlighet att åka utomlands 5-7 veckor, till en början var jag jätteladdad. Nu har det lagt sig och jag har insett att det skulle innebära så pass mycket mer CSN lån att jag skulle måsta stå och betala av det i åtminstonde ett år därefter och plötsligt kändes det inte längre lika kul.

Ne nu måste kroppen vilas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0