fredaseftermidda!

Så var fredagen kommen, känslan är ju aldrig helt fel. Fick gå em från skolan redan vid ett tiden idag. Har arbetarhelg framför mig vilket känns sådär, vad hände med haloween? Har ungefär 800 sidor att läsa i stadsvetenskap och folkomröstning, uhhäk! Politik är nog det sista som intresserar mig, ju mer jag läser dest klarare blir det för mig hur fruktansvärt oalmänbildad jag är inom området och ibland kan det nästan kännas pinsamt. Lite mer Go i dethär och det är snart över. Dugga snart så nu är det att hålla hårt i böckerna som är det primära.

Ska strax åka iväg till Iksu och träna lite för att sedan stranda på Liljansberget hos Johanna för en riktig fredagskväll men allt vad den har att erbjuda. Nej, nu måste jag ruska igång kroppen så jag tar mig ut. Snön faller o vägen är glashal så det är en aning läskigt att cykla, nåja! Ut i stormen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0