Jobblördag.

Så var dagen kommen. Idag ska det jobbas, det är inte kul men pengarna som dyker upp snart därefter är desto bättre. Känner mig fktiskt kry idag, otroligt skönt när man ska jobba. Lite slö och snorig, men så länge det är det enda finns där inga problem.

Har preics ätit lite frukost, provat någon ny müsli som tydligen ska va rackarns nyttig och tänk att den tillochmed var god, alla vill vi ju bli förvånade i den riktningen.

Idag ska det snöa, säger väderrapporten, så långt ögat når är det bara regn som fallit men önska kan vi ju fortsätta med. Jag har laddat med att köpa en ny vinterjacka som jag är minst sagt peppad att få använda. Längtar helt obeskrivligt mycket tills jag får åka till fjällen, får se när det blir. Måste ju börja med att se till att snön faller.

Nåja, in i duschen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0