kycklinggryta tio dagar till.

Hemma, pluggat hela dagen, förutom en snabb visit på stan med Anders. Trevligt att avbryta det tradiga pluggandet med lite vänner. Handlade på vägen hem för att göra storkok, matlådor är min bästa vän i skolan, vet inte hur det skulle sluta i annat fall. Humöret tryter så lätt när magen börjar vara tom och huvudet fungerar inte överhuvetaget.

Väl hemma gjorde jag en fatastisk gryta, med allt möjligt gott. Hungrig som en varg satte jag mig vid matbordet och högg in. Den bistra verkligheten var dock något helt annat, det smakade... ingenting och det som smakade smakade inte alls gott. Som tur va hade jag ånkokat blomkol... Mums!

Vi hörs, tio matlådor senare! Uhä.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna du tycker faktiskt inte om majs

2008-10-21 @ 21:14:35
Postat av: Frida

Det här såg ju inte alls ut som det du sa att du skulle laga.. :P (Skrattar fortfarande åt kommentaren ovan!)

2008-10-21 @ 22:05:54
URL: http://busprick.blogspot.com
Postat av: Jo

Han har mailat tillbaka med någonting i stil med "ta det lugnt, förstår inte varför du håller på som du gör... bla bla" sjuk människa. Står även att hoppas den är äkta? exakt VAD i annonsen var det han inte förstod?

2008-10-27 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0