Lördag morgon.

Så var det lördag, har sovit väldigt dåligt inatt. Grannen tvättade som vanligt.

Igår eftermiddag åkte jag och Therese och simmade, var jättehärligt med en liten bastuvistelse efteråt. Åkte sedan till Erika där jag åt middag innan jag öljde med dem och bowlade när de sedan skulle ut och dansa begav jag mig till Therese igen, sa hej littegrann innan jag åkte hem. Kortkort, så var min kväll. Idag ska jag jobba, urkburk.

Tentaplugget börjar bli riktigt dags nu. Ajaj...

Ha en härligt lördag gott folk.

Kommentarer
Postat av: Johannanas

Läste 'ölade' där det skulle ståt följde. Haha, fick verkligen inte ihop det ;)

2008-10-19 @ 20:58:33
Postat av: Anonym

Nej det gick ju inte det men snart är det ju den 25e så ja kan räkna med dig redan nästa vecka va? ;) Hoppas det gick bra ikväll!

2008-10-20 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0