Måndag.

Lugn dag, var ute o sprang imorse när jag vaknade, döm om all förvåning och tro de om ni vill men jag gjorde det faktiskt men det gick ju inte ta miste på att det var länge seda. Men... nu jäklar. Åkte o handlade med Frida, grejade på här hemma och lagade storkok, riktigt god välgjord mat blev det och det är ju inte till vardags precis. Plockade undan lite och imorgon kommer nog den riktiga städdagen. Beställt ett nytt överkast så innan jag lägger ut den utlovade sovrumsbilden så ska jag se till att det blir färdigt. Framkallat en massa bilder idag också, det är verkligen mysigt med foton.

Imorgon åker jag eventuellt till syster Maria och umgås. Nya projektet är att hon ska lära mig rida, ridlektion ett är förbi och vi kan säga att det gick sådär, vi lämnar det där. En vacker dag har ni mig på tv....



...inte undra på att det kändes ostadigt. :)

Nästa veckas projekt är pysselkväll med Helena, ska bli kul det också, hoppas verkligen att vi hittar tid för det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha ja.. Kul att se att min tröja har gått o blivit en skitig slit och släng tröja... hmm...

2008-10-14 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0