Nya tapeter!

Imorgon får jag nya tapeter i sovrummet, ska bli så kul! Sålt lite studentlitteratur nu och en mössa på tradera så jag tror nästan jag har råd med den fina tavlan till sovrummet, stackars studentekonomi... här ska man måsta kränga saker för att ha råd... Men tid kommer...

Pluggat ikväll, boken är jättesvår och det är verkligen ett mörker att försöka förstå vad som sägs, men nu är jag nästan färdig med det som ska göras inför morgondagen iaf. Igår var Johanna här o fikade. Trevligt, trevligt. Ikväll kom mamma med revbenspjäll, så snällt så nu har Frida varit här och ätit också.

Ska packa min väska o gå över o sova hos Frida, målaren är här vid sju imorgon så jag ska låta honom göra sitt så nu är det dags att skruva ner rullgardinen. Snart helg, hoppas den blir riktigt, riktigt bra... Nej nu måste jag skynda mig, inte länge tills Höök börjar.... inte att missa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0