Plugga & fika.

Min telefon har gått sönder, vilket ilandsproblem - än dock rätt störande när man för en gång skull har prylar tillsalu på blocket. Nåja, haft städdagar nu, vänt upp och ner på garderober och all dendär tråkiga städningen som aldrig syns utanpå, men jag är riktigt nöjd med insatsen, nu har var sak sin plats. Vart papper sin plats i pärmarna och städskåpet är kliniskt.

Sitter och läser på om unicef inför grupparbetet som är tänkt att ta fart imorgon, tentapluggandet är i full gång för snart sitter man där i salen igen... och hoppas för allt i världen att det ska gå vägen.

Varvså sugen på bjuda någon på fika ikväll, men då min telefon var kaputt fick jag äta mina blåbärsmuffins på egen hand, inte riktigt hela sanningen... pluggandet var tvungen att komma som nummer ett och såhär blir det om man inte tar tag i saker med en gång.... man har helt enkelt inte tid att träffa vännerna då man som helst önskar...diciplinen behöver träning...

  

Kommentarer
Postat av: Jo

Ooo, är det de där godingarna som serveras på onsdag? ;)

2008-10-06 @ 22:56:55
URL: http://fischan.blogg.se/
Postat av: Erik

Tycker du hade en så mysig lägenhet! :) Var en trevlig promenad o pratstund.

Hoppas vi hinner träffas mer framöver.

Kram

2008-10-09 @ 23:26:23
URL: http://fota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0