Träning på G

Nu är det dags, kroppen börjar säga ifrån - träningskortet ska införskaffas här i dagarna, måste bara bestämma typ av kort. Läst att Umeå har dyraste studentträningskorten i landet och det tror jag minsann är sant, men röra sig måste man. Fick omtapetserat i sovrummet igår, köpte en ny tavla och nu är snart sovrummet hyffsat iordning.

Jonas skulle egentligen komma igår, men det var fler än han som tänkte så biljetterna tog slut. Trist när jag blev så glad att han skulle komma, men så kan det vara, det hjälps helt enkelt inte.

Idag ska jag och Frida eventuellt hälsa på Farmor, hoppas det går vägen - sovit här inatt, mysigt att bo så nära. Nåja, ska försöka visa min fina tavla någon dag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja en liten bild kanske vore på sin plats? :) Väskan redan uppe i 32 kronor, jag kommer bli SÅ rik!

2008-10-12 @ 16:46:01
URL: http://fischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0