2a Stockholm bytes mot mindre.

Jonas första dag på nya jobbet.
Hannas första pluggdag efter helgen.


Sitter och försöker hitta en lägenhet att byta den vi har mot. Jonas måste hitta någonstans att bo och idag sitter jag och blandar försök att hitta en lägenhet att byta mot med att plugga och färdigställa allt inför seminariet på torsdag. Seminarieuppgifter går sådär, trots allt frammåt och det får man ju vara glad över.

Lägenhetsletandet går allt sämre, så, vet du någon som har en liten lägenhet i Stockholm någonstans?
Tips! Hör av dig!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejdu :) Ville återigen bara säga att jag inte glömt bort dig, på fredageftermiddag är jag åter tillbaka i livet (hoppas jag). Jag ringer :)

2008-09-29 @ 16:34:08
URL: http://fischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0