Höst.

Ska väl inte försöka påstå att jag varit snabb på det jag gjort med den här bloggen, för här har minsann inte gått undan, men med frisk anda ger jag mig in på ett nytt försök så här kommer ett inlägg i den förhoppningsvis kommande tråden. Hemifrånpluggandet går sådär, massor som ska läsas och noll motivation, tänkte ta en promenad och hoppas på bättre lycka. Saknar min Jonas som kanske kommer i helgen alt. nästa helg. Alltid lika kul att se honom igen.

Igårkväll var det personalmöte, jag vet inte hur många mötet jag hunnit vara med på undet min tid som anställd men... ingenting nytt sas denhär gången heller. Hämtade lite psylar som varit kvar i min gamla lägenhet och nu börjar allting faktskt falla på plats. Trivs bra i nya lägenheten, känner mig trygg här på tomtebo och inte mer än 30 sek från Frida. Det är otroligt skönt!

Nu ska jag ta mig lite mat, sedan ut i de fina höstvädret.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo det gick fint, jag såg ut som en bakelse typ :) Lust att hitta på någonting på torsdag efter middagen kanske?

2008-09-16 @ 13:04:30
URL: http://fischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0