!

Sjuk är nog bland det tråkigaste man kan vara. Jag skulle behövt åka och träna idag, men det går ju rakt inte. Sitter här i min soffa med en filt och myser och nyser. I verkligenheten är det inte fullt så härligt. Bara känslan av att inte få gå ut är ju helt fängslande. Har en trave böcker här brevid mig, påbörjat boken "om undran inför samhället" från 1970... mindre intressant vill jag tala om. Men men, ska man bli kunnig är det väl bara att läsa på, oavsett hur gamla böckerna må vara.

Imorgon styr det efter föreläsningen mot Stockholm och åhåhåh som jag har längtar och fortfarande ser fram emot veckan och hlgen. Ska plugga på nu så gott det går och när jag inte längre står ut ska jag ta tag i packningen som en brejk från allt det tradiga.

Nu ringer Jonas 12.25 som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman!

Kram Helena

2009-04-06 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0