Tiden räcker inte.

Tiden räcker verkligen inte till, skolar slliter och drar i mig. Handledning till Buppsatsen, föreläsningar, för att inte tala om den litteratur som är på engelska, jag vill bara elda upp dig. Jag förstår verkligen inte många stycken. Fram tills jag förstår är det bara att börja från början. Suck. Veckan har minst sagt haft sina stunder. Har äntigen skaffat mig ett iksukort härom veckan så nu ett par veckor har jag faktiskt varit duktig. Även hunnit med att gå på bio med min kära syster Helena, bjudit Erika och Henrik på middag, varit hos Frida och Tommy och sovit över och imorgon kommer Alva innan jag ska ut och jobba på söndag... sedan på tisdag, är det äntligen min dag. Efter föreläsningen åker jag till Stockholm och vidare till fjällen och förhoppningsvis ledigheten. Såvida jag har gjort allt jag har framför mig så får jag nog en någolunda ledig påskhelg.  Undrar nu bara vad jag ska lägga i påskägget jag ska ge bort i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0