Då var det över!

Idag har tentan skrivits som avslutning på någon typ av jöken kurs i socialt arbete, käns oerhört skönt att den är bortgjord. Jag höll lugnet genom alla timmar, till och med inatt kunde jag sova. Till vår nackdel var dock den oerhört dåliga hörsal vi fick möjlighet att skriva i, trångt så något... öppnade man lagboken var man tvungen använda platsen brevid för att ha någonstans att lägga papperna man skulle skriva på. Nåja, nu är den skriven och förhoppningsvis över.

Imorgon kommer, om allt går som det ska Jonas hit klockan nio på morgonen, såklart ser jag fram emot detta. Pga. att pappa mår lite si och så råder fortfarande en parentses för hur det hela ska bli. Har en reservplan som heter klassfest. På lördag ska jag, Jonas, Erika, Lisa och Jacke på middag - vad jag ser mest fram emot i helgen :)

Nu är bara frågan vad man ska göra av dessa värdefulla timmar och hela morgondagen, ni som liksom jag pluggar vet att de värdefullaste dagarna man har, är den dagen i skarven mellan en termin eller ett moment och en annan när man praktiskt taget kan göra precis vaaad maan vill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0