Förvirrad

En förvirrad stackare är vad jag är.

Fredagen var en mycket trevlig sådan, den började tidigt som så många andra dagar när man bor i världens ände och ska ta sig till skolan. Väl där jobbade jag intensivt under förmiddagen innan jag åkte in till stan med David & Therese, ringde Anders och bytte någon timma senare mitt sällskap, kul kul att träffa lite folk nu innan kursen börjar gå på högvarv igen. När Anders gick hem tog jag Erika med mig och köpte blommor, vidare iväg till Sanna för lite inflyttningsfika i hennes rosa hus.

Inte nog med detta...

Kvällen avslutades med en middag på starz och massa prat och tvspelande innan pappsen var snäll och hämtade mig i stan så jag skulle vara pigg oc alert på lrödagens arbetspass. Under lördag slet jag på willys (minst som ett djur och lite därtill) innan jag åkte till Frida, Tommy och Ellen, lånade mig en klänning och gick på kvällens fest. Somnade på en tältsäng hos Therese där jag vaknade imorse innan jag rusade vidare till jobbet... (där jag vill lova att jag slet änmer än förgående dag) ... Nu är jag åter hemma igen, trött och slut efter en händelserik men ack så trevlig helg.

Sjukt dåligt uppsrtyrd kurs just nu vilket gör mig stressad i onödan, ska in till skolan imorgon för att lämna in arbetet som gjorts, men till vem? Ja, inte vet jag. Finns ingen sån information, ja, hur var det med organisationen på stället egentligen? Det kan man verkligen fråga sig. Nu ska jag ta mig en kopp te och en macka innan det är dags att krypa isäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0