Kanske skulle ha tågluffat?

Mysigt med tåg, åtminstone första timman - vilket det är just nu. Sitter tuffandes norrut, precis passerat Uppsala. Hur vore det att tågluffa, kanske du och jag Jonas? Det värsta är att jag inte riktigt tror att du skulle tycka att det var lika kul som jag, just självaste tågåkandet...

På vägen ner till Stockholm var tåget määngda sent, vi anlände inte förrän efter 13 istället för 09 på morgonen. En tjej i kupén började proppsa på att man kunde få en ordentlig ersättning och i min vildaste fantasi trodde jag på dessa goda ord, hur kunde jag tro att SJ skulle vara så tillmötesgående. Det slutade med en ersättning på 30kr vilket snarare kändes som ett hån...

Jaja, tack kupétjejen för du nästan fick mig att tro att jag kunde utstå en fyra timmars förening.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy katten för SJ!

Hur blir det med Indien förresten?

Annars står erbjudandet om resa med mig o D kvar :-)

Kram H

2009-01-08 @ 21:22:40
Postat av: Anonym

Tro inte att du kommer undan ;)

2009-01-08 @ 21:56:54
Postat av: jo

Tro inte att du kommer undan ;)

2009-01-08 @ 21:57:47
URL: http://fischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0