Tips på pyssel?

En ny dag ... och snart är den förbi. Ma & Pa är på ikea idag och bara jag och lillebror hemma. Sovit hos Erika inatt efter en trevlig tjejkväll igår. Somade inte förrän vid halv fem, sov dessutom i en soffa där jag inte rymdes, men det var helt och fullt mitt eget val.

Är färdig med min tapetserade byrå nu så snart kommer en bild på det färdiga resultatet, faktiskt nöjd, känns kul med något man pysslat ihop själv. Pyssel är verkligen grejen, man ska bara ha ideér. Nästa projekt blir nog en klocka av en LP skiva lutar det åt, fler tips någon? Kul men gamla saker man kan putsa till och göra något skoj av!

Hittade en bil på en LP väska, kändes dock en aning för estetiskt för Hannan.

Nåja, imorgon börjar termin tre, tiden går ändå. Haft en tid som varit tung och tråkig och därav har motivationen sjunkigt snabbare än en sten i vattnet, men med ny kurs och nya tag med en start från början kan nog dethär lösa sig riktigt bra. Allt vad som heter termin två är nu bortgjort.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, äntligen får vi lämna termin två.. skönt! Lite för mkt stress på slutet. :) Snygg blogg! ses imorgon!

2009-01-18 @ 21:51:09
URL: http://luv.xpy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0