Gröna lund!

Ikväll ska jag gå på Gröna Lund och Jonas ska följa med, döm om all förväning! Nej, men det ska bli kul. Även igår var en trevlig kväll hos Sebbe. Slutade dock med en skräckfilm som killarna ville se så jag såg till att vi gick hem. På vägen hem (som var en lång promenad) var det någon galning som sylade ner en skruvmejsel rakt mot oss från ett höghus. Jag har aldrig varit mer mörkrädd... (och Jonas har aldrig varit långsammare)...

Nåja, ska trippa förbi Jonas mormor nu innan vi ska möta upp Erika och Herik.
På återseende gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hjälp! Det där lät ju livsfarligt! Nu tycker jag du säger åt J att han packar sina väskor och bums flyttar upp till tryggare breddgrader!!!

Kram H

2009-06-09 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0