Trevlig helg.

Är nu framme i Stockholm. Huvudstaden bjuder på regn och blåst. Till skillnad från Umeå är det dock inte storm. Cyklade till flygplatsen idag vilket minst sagt var ett äventyr, trodde näst intill att jag skulle komma att hamna i älven. Meen, här är jag nu! Lämnade in sista kompletteringarna igår somsagt... sommarlov till på måndag! Erika och Henrik kommer i till stan och förhoppningsvis tittar det finare vädret fram så vi tillsammans kan hitta på något kul här i stan. Börjar dock känna mig helt galet less på att åka till Stockholm, det är liksom ingen nöjestripp längre... snarare någon typ av uppoffring för att få träffa Jonas. Klart... det är han ju värd. Har tid att skriva några rader undertiden jag väntar honom, han är ute och skjutsar sin pappa och Eva till Bruce som ska uppträda här i Stockholm i helgen. Nåja, bättre saker finns det ju att göra än att sitta här och slösa tid!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hej! Det är brabra. Själv då? Jodå det gör jag, men just nu längtar jag bara tills sommaruppehållet!

2009-06-04 @ 19:12:32
URL: http://fightfire.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas ni får flytta ihop snart. Det är ni värda efter allt flängande! Hoppas ni får en bra helg /syster

2009-06-05 @ 10:11:54
URL: http://minellen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0